§ 1. DEFINICJE
- Organizator – firma Merkator Sp. J. A.M. Bubik z siedzibą w Gliwicach na ulicy Myśliwskiej 25, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000147212, NIP: 631-10-29-865, REGON: 272762443.
- Regulamin Usługi Newslettera SMS – niniejszy dokument zwany regulaminem, który określa zasady i warunki świadczenia usługi Newsletter SMS.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- System Teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego.
- Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną.
- Uczestnik – osoba z którą Organizator zawarł Umowę.
§ 2. INFORMACJE O USŁUDZE NEWSLETTER SMS
- Usługa Newslettera SMS świadczona jest przez Organizatora jako bezpłatna usługa dostarczenia wiadomości SMS.
- Świadczenie Newslettera SMS wykonywane jest dla osób, które zamówiły usługę poprzez przesłanie swojego imienia i nazwiska oraz numeru telefonu komórkowego za pośrednictwem formularza Newsletter SMS znajdującego się na stronie internetowej: www.shindaiwa.pl
- Organizator zobowiązuje się do przesyłania wiadomości typu newsletter zawierających informacje o: Nowościach produktowych; Promocjach cenowych i ofertach specjalnych ; Szczególnych wydarzeniach i akcjach związanych z marką Shindaiwa i firmą Organizatora ; Życzenia świąteczne i noworoczne.
- Korzystanie z usługi Newslettera SMS jest bezterminowe i dobrowolne. Każdy Uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować z usługi w sposób określony w §3 ust. 1 poniżej.
- Podanie przez Uczestnika numeru telefonu jest niezbędne do wykonania Umowy, w konsekwencji zaś stanowi zgodę na wykorzystanie w tym celu numeru telefonu Uczestnika w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
- Ze względu na opisany powyżej sposób świadczenia usług na podstawie Umowy, Organizator wskazuje, że jej wykonanie wymaga skorzystania z telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w rozumieniu ustawy prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2018 r. poz. 1954).
§ 3. REZYGNACJA Z USŁUGI NEWSLETTER SMS
- Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z usługi Newslettera SMS poprzez złożenie Organizatorowi oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy. Oświadczenie Uczestnika o wypowiedzeniu Umowy należy wysłać na adres mailowy: marketing@merkator-gliwice.pl
- W celu rezygnacji z usługi Newsletter SMS Uczestnik jest zobowiązany do przesłania drogą poczty elektronicznej imienia i nazwiska oraz numeru telefonu komórkowego zgodnych z danymi podanymi podczas uruchomienia usługi, oraz informacji określającej chęć rezygnacji z usługi.
§ 4. OBOWIĄZKI INFORMACYJNE
- Regulamin Usługi Newslettera SMS jest dostępny na stronie internetowej: https://shindaiwa.pl/newsletter-sms.html
- Klauzula informacyjna dla odbiorców usług świadczonych drogą elektroniczną jest dostępna na stronie internetowej: https://shindaiwa.pl/newsletter-sms.html.
- Organizator porozumiewa się z Uczestnikami mailowo. Adresem e-mail do kontaktu jest: marketing@merkator-gliwice.pl
§ 5. SKARGI
- Wszelkie ewentualne skargi, związane ze świadczeniem Usługi Newsletter SMS, Uczestnik może zgłaszać na każdym etapie świadczenia tej usługi.
- Skargę należy skierować na piśmie na adres Organizatora (Merkator Sp. J. A.M. Bubik, ul. Myśliwska 25, 44-100 Gliwice) z dopiskiem „Skarga – Newsletter SMS”.
- Skarga dla swojej skuteczności powinna zawierać: imię, nazwisko, adres do korespondencji, opis okoliczności stanowiących podstawę skargi oraz żądanie skargi.
- Organizator rozpatruje skargę w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania, a Uczestnik zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia skargi listem poleconym wysłanym na adres korespondencyjny Uczestnika wskazany w skardze.
§ 7. ZMIANA REGULAMINU
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu Usługi Newslettera SMS w każdym czasie w przypadku: zmiany podmiotowej Organizatora, zmian systemu technologicznego mającego wpływ na Usługę Newslettera SMS, zmian organizacyjnych i logistycznych, wpływających na świadczenie Usługi Newslettera SMS.
- Uczestnik zostanie powiadomiony o zmianie Regulaminu Usługi Newslettera SMS w formie wiadomości tekstowej (SMS) na podany numer telefonu.
§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia Usługi Newslettera SMS, co jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy.
- Organizator zawiadomi o zawieszeniu lub zakończeniu świadczenia Usługi Newslettera SMS co najmniej jeden miesiąc przed planowanym zawieszeniem lub zakończeniem świadczenia Usługi Newslettera SMS poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej www.merkator-gliwice.pl