PRZEDŁUŻONA GWARANCJA

Skorzystaj z przedłużonej Gwarancji!

Profesjonalne produkty SHINDAIWA spełniają najwyższe standardy jakości, dzięki czemu cieszą się wysoką niezawodnością i wieloletnią trwałością. Z tego powodu oferujemy naszym Klientom bezpłatną możliwość skorzystania z pakietu przedłużonej Gwarancji.

O ile można przedłużyć Gwarancję?

Okres przedłużonej Gwarancji zależny jest od formy zakupu maszyny. Rozróżniamy dwie możliwości dokonania zakupu: pierwszą jest zakup na Fakturę VAT (popularnie nazywany zakupem na firmę), drugą możliwością jest zakup konsumencki poparty paragonem (popularnie nazywany zakupem przez osobę prywatną).

Standardową Gwarancję dla Firm wynoszącą 1 rok przedłużamy aż do 2 lat!

Standardową 2-letnią Gwarancję Konsumencką przedłużamy do 5 lat!

 

Jakie są zalety rejestracji swojej Shindaiwy?

Największą zaletą rejestracji maszyny jest uzyskanie wydłużonej Gwarancji. Możliwość bezpłatnego przedłużenia Gwarancji jest potwierdzeniem profesjonalizmu produktów SHINDAIWA.

Zarejestrowanie maszyny jest konieczne, aby otrzymywać przypomnienia o konieczności wykonania okresowych przeglądów gwarancyjnych, które są niezbędne w trakcie trwania Gwarancji.

Ponadto zarejestrowanie zakupionego produktu jest Twoim zabezpieczeniem w przypadku utraty (kradzieży) maszyny. Zgłoszenie nam tego faktu jest równoznaczne z poinformowaniem kilkuset punktów serwisowych o numerze seryjnym utraconej maszyny.

Dzięki rejestracji zakupionej maszyny otrzymasz dostęp do naszych powiadomień e-mail i będziesz mógł otrzymywać informacje o nowościach produktowych, tekstowe informacje wsparcia technicznego, a także najważniejsze informacje branżowe.

Jakie produkty obejmuje przedłużona Gwarancja?

Uzyskanie przedłużonej Gwarancji obejmuje wszystkie spalinowe produkty marki Shindaiwa. Są to maszyny z kategorii: pilarki spalinowe, kosy spalinowe, nożyce spalinowe, dmuchawy spalinowe.

Jak uzyskać przedłużoną Gwarancję?

Uzyskanie przedłużonej Gwarancji jest bezpłatne i zajmuje tylko kilka minut! Aby przedłużyć standardową Gwarancję należy dokonać rejestracji zakupionej maszyny Shindaiwa w Panelu Klienta dostępnym na naszej stronie internetowej.

 

NIE MAM KONTA KLIENTA

Jeśli chcesz dokonać swojej pierwszej rejestracji produktu marki SHINDAIWA, konieczne będzie założenie Konta Klienta, aby móc wypełnić Formularz Rejestracji Produktu.

MAM JUŻ KONTO KLIENTA

Jeśli posiadasz Konto Klienta, wystarczy się zalogować, aby móc dokonać rejestracji zakupionej maszyny SHINDAIWA.

Aby dokonać logowania na swoje Konto Klienta należy podać LOGIN oraz HASŁO. Te dane zostały ustalone przez Ciebie podczas rejestracji. Jeśli te dane zostały przez Ciebie zapomniane, to pod formularzem logowania istnieje możliwość przypomnienia ich poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail podany podczas rejestracji.